2012. december 22., szombat

Cseltár - Barney Stinson és Matt Kuhn


Ezzel a könyvvel gyorsan végeztem. Igazi pasiknak szóló könyv. Aki szokta nézni az Így jártam anyátokkal című sorozatot, annak onnan ismerhető Barney. A könyvben a csajozós cseleit írja le.
A nőknek is szentelt egyetlen egy oldalt, ami körülbelül arról szól, hogy semmit nem kell tennünk, hogy lefektessünk egy pasit! De ránk csak egy oldalt szánt!
A többiben pedig van kezdő, haladó és nagyon király (mint Barney), rész, ahol fokozatosan, egyre nehezednek a cselek, amivel le lehet fektetni a "célcédákat"!
Barney még százalékosan is megadta, hogy melyik cselnél mennyi az esélye a pasinak, aki beveti, továbbá közli azt is, hogy melyik cselt milyen csajoknál érdemes bevetni és hogy milyen kellékek szükségesek hozzá.
Igazából tényleg pasiknak íródott ez a könyv, de egy Így jártam anyátokkal rajongó nem hagyhatja ki, még ha nőből vagy is! Találkoztam benne olyan csellel, amit még nem láttam a sorozatban, de a legtöbbjét el is játszotta és ha láttad is, akkor még szórakoztatóbb!
Humoros kis kódex! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése