2012. december 25., kedd

A burok - Stephenie Meyer


És tegnap este végeztem vele!
Azt kell, hogy mondjam, hogy türelmes olvasónak való az eleje.. Mert én kb. 220 oldalig nem találtam benne semmi érdekeset, nem izgatott fel semmi, csak olvastam.. Ha már elkezdtem, akkor nem hagyom félbe..
Eközben azon gondolkodtam, hogy Stephenie Meyer ezt egy kicsit elrontotta, mert én a Twilight Saga után olvastam és így többre számítottam.. Fordulatosabb olvasmányra! Eleinte nem is haladtam vele gyorsan, mert jó ha tudjátok, hogy sok benne az idegen szó (számomra legalább is) és ugye utána kellett nézni, hogy mit is jelent. Persze megjegyeztem őket... De gondolom ezt a könyvet nem szókincs gyarapítóként írták...
Aztán közben haladtam is vele, de lassabban az átlagosnál..
Egyszer csak azon kaptam magam, hogy ha Melanie elesett, vagy épp megütötték, felszisszentem! Amikor Vándorral tépelődtek valamin, én sóhajtoztam...
Esténként olvastam az ágyban és a párom nem tudta mi bajom van.. Mindig kérdezgette, de erre csak annyit feleltem, hogy "Mi lenne?? Olvasok!"
A végén már könnyeztem is! :) És sajnáltam, hogy vége lett!

Szóval bármennyire is nehéz a kezdet, olvassátok el! Mert megéri!
Stephenie ebből a könyvből is kihozta a lehető legtöbbet!
És még egy jó tanács! Mielőtt, vagy miközben olvassátok, ne keressetek rá a neten a készülőben lévő filmre! Csalódás érhet benneteket! Mint engem... Teljesen más karakterek játszanak a filmben, mint a könyvben leírtak.. Persze én csak ma reggel kerestem rá és igen, csalódtam.. De természetesen meg fogom nézni.. Csak ez nem jött úgy össze a film készítőinek, mint a Twilight sorozatnál! Ott nem csalódtam, mivel a körbeírt szereplőket megtalálták és... Persze más volt a film, mint a képzeletemben, de nem sokkal tértek el a karakterek..
Ez viszont... Sokkal másképpen képzeltem el a szereplőket..

De ez csak egy jó tanács volt! A Ti döntésetek! :)

Kellemes olvasást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése